طراحی وب سایت

در جامعه امروز داشتن یک وب سایت (Web Site) برای شرکت، سازمان و … حتی اشخاص با تخصص های مختلف امری ضروری است. روزانه میلیونها نفر از اینترنت استفاده می کنند؛ به تعداد این افراد روز به روز افزوده می شود. وب سایت مانند یک شماره تلفن می باشد. مردم اولین جایی که به دنبال شرکت شما می گردند، بر روی اینترنت است. اگر آنها شما را در آنجا پیدا نکنند، بدون شک رقبای شما را خواهند یافت.
از نکات بسیار جالب تجارت الکترونیکی آن است که، در اینترنت حتی شرکتهایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اند، با استفاده از تکنیک های بهینه سازی سایت (SEO) نیز می توانند به خوبی پیشرفت کنند. بازدیدکنندگان وب سایت ها معمولا بر اساس وب سایت شرکت ها درباره آنها قضاوت می کنند. شرکتی که وب سایت فعال تر، زیباتر و قویتری داشته باشد مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود.
نکته دیگری که بایست به آن توجه داشت، استفاده گسترده از سرویس پست الکترونیک(ایمیل) به عنوان ابزار ارتباطی قوی در دنیای کنونی است. اگرچه تعدادی سرویس دهنده ایمیل رایگان مثل جیمیل و یاهو در دسترس همگان است ولی داشتن ایمیل بر روی نام دومین شخصی یا تجاری، اعتبار و اهمیت شخص یا شرکت مالک را بیشتر در نظر تداعی می کند.