نرم افزار BPMS

یک بار برای همیشه

؛

به‌روز ترین در مارکت

معرفی سیستم‌های اطلاعات سازمانی

سیستم‌های اطلاعات سازمانی سیستم‌هایی هستند که برای کار بر روی اطلاعات مربوط به خود سازمان استفاده می‌شوند و در سه مورد: انجام عملیات، کنترل عملیات و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها کاربرد دارند. این سیستم‌ها می‌توانند به صورت دستی، کامپیوتری یا ترکیبی از هر دو اجرا شوند.

نیاز به تغییرات در سازمان‌ها

سازمان‌ها همیشه در حال تغییر هستند و نیازها و خواسته‌های مدیران و تصمیم‌سازان نیز به تبع آن تغییر می‌کند. این نیازها شامل بهبود و توسعه سازمان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه است.

اهمیت ابزارهای تولید و توسعه سیستم‌های اطلاعاتی

ارائه راهکارهای مناسب برای اعمال تغییرات و رفع نیازهای مدیران و تصمیم‌سازان یکی از دلایل مهم پیدایش ابزارهای تولید و توسعه سیستم‌های اطلاعاتی است. این ابزارها امکان تولید و مکانیزاسیون فرآیندهای دستی و اعمال تغییرات ناشی از تغییر فرآیندها در زمان کوتاه را فراهم می‌کنند.

ابزار تولید سیستم‌های اطلاعاتی و سیستم مدیریت کسب و کار

ابزار تولید سیستم‌های اطلاعاتی یکی از ماژول‌های سیستم مدیریت کسب و کار (BPMS) است. این ابزارها به کاربران امکان می‌دهند بدون نیاز به تخصص برنامه‌نویسی و تنها با شناخت روال‌ها و مراحل اجرایی، فرم‌های اطلاعاتی خود را تولید و در صورت نیاز به‌روزرسانی کنند.
ابزار تولید سیستم‌های اطلاعاتی بر محور فرآیندهای سازمانی، ابزاری کاربرپسند است که کاربران پس از گذراندن دوره آموزشی می‌توانند از آن استفاده کنند. از ویژگی‌های مهم این ابزارها، امکان اعمال تغییرات در زمان کوتاه و با هزینه پایین است.

تعدادی از مشتریان ارزشمند تیم ما

تعدادی از مشتریان ارزشمند تیم ما

شرکت نرم افزاری ژابیز پردا در سال ۱۳۷۹ با همکاری چندی از نخبگان کشور در حوزه IT فعالیت خود را آغاز نمود. از همان آغاز و به تبعیت از شعار چرخ را نباید دوباره اختراع نمود اقدام به تولید محصولات نرم افزاری نوینی در حوزه فناوری اطلاعات کردیم که راهکار جدیدی بر سر راه سازمان ها و شرکت های متوسط و بزرگ جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به روند تولید و پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی مورد نیازشان قرار داد.

آدرس : تهران، ونک، بزرگراه چمران، خیابان محمدحسین مجیدپور، قبل از کوچه آرمین، پلاک 112، شرکت ژابیزپردا

آدرس : تهران، پرند، فاز صفر، خیابان نقش جهان، کوچه گنجنامه، قبل از کوچه علیصدر، شرکت ژابیزپردا

تلفن: 02191091491
2023 تمامی حقوق برای ژابیزپردا محفوظ است.